Кращий чоловік, що картає, від твердошийого чоловіка. Бо як він нагло загориться немає оздоровлення.
Як праведних хвалять народи звеселяться, а як безбожні володіють стогнуть мужі.
Як чоловік любить мудрість його батько веселиться, а хто пасе розпусниць, знищить багацтво.
Праведний цар ставить країну, а беззаконний чоловік розкидає.
Хто приготовляє сіть для лиця свого друга, закидає її своїм ногам.
Велика засідка для того чоловіка, що грішить, а праведний буде в радості і в веселості.
Праведний вміє судити бідних, а безбожний не пізнає знання, і в бідного немає розуму тих, що пізнають.
Мужі поганці спалили місто, а мудрі відвернули гнів.
Мудрий чоловік судить народи, а поганий чоловік гніваючись висміває і не лякається.
Люди крови спільники тих, що ненавидять преподобного, а праведні шукатимуть його душу.
Безумний виносить ввесь свій гнів, а мудрий по часті ховає.
Як цар слухається неправедного слова беззаконні всі, що під ним.
Як разом сходяться той, хто позичає, і довжник Господь над обома чинить нагляд.
Як цар по правді судить бідних його престіл буде поставлений на свідчення.
Рани і картання дають мудрість, а слуга, що блукає, соромить своїх батьків.
Як безбожні численні стаються численні гріхи, а праведні бувають перестрашені як вони падуть.
Напоумляй твого сина, і дасть тобі спокій і дасть красу твоїй душі.
Для беззаконного народу не буде пояснювача, а блаженний той, хто береже закон.
Поганий раб не напоумиться словами. Бо хоч і зрозуміє, але не послухається.
Якщо побачиш чоловіка швидкого на слова, знай, що безумний має більшу надію від нього.
Хто змалку живе розгнуздано, буде рабом, а вкінці болітиме за себе самого.
Злосливий чоловік піднімає бійку, а невитриманний чоловік викопав гріхи.
Зарозумілість впокорює чоловіка, а тих, що думають покірно, Господь скріпляє славою.
Хто розділяє з злодієм ненавидить свою душу. Якщо ж чути було клятву хай не сповіщають,
вони боячись і соромлячись людей спотикнулися. Хто ж на Господа поклав надію звеселиться. Безчестя дає людині упадок. Хто поклав надію на володаря спасеться.
Численні служать лицю володарів, а від Господа буває праведність для людини.
Неправедний чоловік гидота для праведних, а для беззаконного гидота та дорога, що випрамлюється.