І промовив Господь до Мойсея, кажучи:  Це закон прокази, в якому дні очиститься. І приведеться до священика, і вийде священик поза табір, і побачить священик, і ось хворе місце прокази виздоровіло в прокаженого. І священик прикаже і візьмуть очищеному дві живі чисті пташини і кедрове дерево і тканий кармазин і іссоп. І священик прикаже і заріжуть одне пташеня до глиняної посудини над живою водою. І візьме його - живе пташеня і кедрове дерево і тканий кармазин і іссоп, і замочить їх і живу пташину в крові зарізаної пташини над живою водою. І сім разів покропить очищеного з прокази, і буде чистим. І відпустить живе пташеня на рівнину. І очищений випере свою одіж і обголить все своє волосся і помиється в воді і буде чистим. І після цього ввійде до табору і остане сім днів поза своєю хатою. І сьомого дня обголиться все його волосся, його голова і борода і брови, і обголить все своє волосся. І випере одіж і помиє своє тіло водою і буде чистим. І осьмого дня візьме два однолітні ягнята без вади, і одну однолітну вівцю без вади, і три десятини пшеничної муки вимісені в олії на жертву, і одну посудину з олією, і священик, що очищує, поставить людину, яка очищується, і ці (дари) перед Господом при дверях шатра свідчення.
   І священик візьме одне ягня, і приведе його за переступ, і посудину олії, і відлучить його, як відлучення перед Господом. І заріжуть ягня на місці, де ріжуть цілопалення і те, що за гріх, на святім місці. Бо те, що за гріх, так як те, що за проступ, є для священика. Це святе святих. І священик візьме з крови, що за проступок, і покладе священик на кінчик правого уха того, що очищується, і на кінець правої руки і на кінець правої ноги. І священик, взявши з посудини олії, вилиє на ліву руку священика, і замочить правий палець в олії, що є на лівій руці, і покропить сім разів пальцем перед Господом. Осталу ж олію, що є в руці священик покладе на правий кінчик уха того, що очищується, і на кінець правої руки і на кінець правої ноги, на місці крови, що за проступок. А осталу олію, що на руці священика, покладе священик на голову очищуваного, і священик надолужить за нього перед Господом.
   І принесе священик те, що за гріх, і священик надолужить за того, що очищується від свого гріха. І після цього священик заріже цілопалення. І священик принесе цілопалення і жертву на жертівник перед Господом. І священик надолужить за нього, і він очиститься. Якщо ж є бідним і його рука не спроможеться, візьме одне ягня за те, що проступив, на відлучення, щоб надолужити за нього, і десяту часть пшеничної муки замісеної в олії, на жертву, і одну посудину олії, і дві горлиці, чи дві пташини голубині, скільки спромоглася його рука, і одна буде за гріх і одна на цілопалення.
   І принесе їх осьмого дня, на своє очищення до священика при дверях шатра свідчення перед Господом. І священик, взявши ягня за проступок і посудину олії покладе їх як дар перед Господом. І заріже ягня, що за проступок, і візьме священик з крови того, що за проступок, і покладе на кінчик правого уха того, що очищується і на кінець правої руки і на кінець правої ноги. І священик влиє олії на ліву руку священика, і священик покропить сім разів правим пальцем олією, що в його лівій руці перед Господом. І священик покладе з олії, що в його руці, на кінчик правого уха того, що очищується і на кінець його правої руки і на кінець його правої ноги, на місці крови, що за проступок. А осталу олію, що є в руці священика покладе на голову очищуваного, і священик надолужить за нього перед Господом.
   І принесе одну з горлиць, чи з пташенят голубиних, так як спромоглася його рука, одну за гріх і одну на цілопалення з жертвою, і священик надолужить за того, що очищується, перед Господом. Це закон для того, в кого є хворе місце прокази і того, що не знаходить в руці на своє очищення. І промовив Господь до Мойсея і Аарона, кажучи:  Як ввійдете до хананейської землі, яку Я даю вам в посілість, і дам хворе місце прокази в хатах землі вашого посідання, і прийде хтось, якого є хата і сповістить священикові, кажучи: Наче хворе місце зявляється в моїй хаті. І зарядить священик випорожнити хату раніше ніж священик входить, щоб оглянути хворе місце, і не стане нечистим те, що в хаті. І після цього священик ввійде оглянути хату. І побачить хворе місце в стінах хати, заглиблення, що зеленіють чи червоніють, і їх вид нижче стін. І священик, вийде з хати до дверей хати, і священик відлучить хату на сім днів. І священик повернеться сьомого дня, і огляне хату, і ось хворе місце в стінах хати поширилося. І священик прикаже і виберуть каміння, в яких є хворе місце, і викинуть їх геть з міста на нечисте місце. І зішкробають зісередини хату довкруги, і висиплять порох поза містом на нечисте місце. І візьмуть інше обстесане каміння і покладуть на місце каміння, і візьмуть іншу глину і обліплять хату.
   Якщо ж знову прийде хворе місце і зявиться в хаті після того, як вибрано каміння і після того, як обскробано хату, і після того, як обліплено (її), і ввійде священик і огляне. Якщо хворе місце в хаті поширилося, поправді є в хаті проказа, вона нечистою є. І знищать хату, і винесуть поза місто на нечисте місце її дерево і її каміння і всю глину. І хто входить до хати всі дні, в яких вона є відлученою, буде нечистим до вечора. І хто спить в хаті випере свою одіж і буде нечистим до вечора. І хто їсть в хаті випере свою одіж і буде нечистим до вечора.
   Якщо ж священик, прийшовши, ввійде і огляне, і ось хворе місце в хаті поширюванням не поширюється після того, як оскробано хату, і священик очистить хату, томущо хворе місце вилікувалось. І щоб очистити хату візьме дві живі чисті пташини і кедрове дерево і тканий кармазин і іссоп. І заріже одне пташеня до глиняної посудини над живою водою, і візьме кедрове дерево і тканий кармазин і іссоп і живе пташеня, і замочить їх в крові заколеної пташини над живою водою, і покропить ними хату сім разів. І очистить хату в крові пташини і в живій воді і в живій пташині і в кедровому дереві і в іссопі і в тканому кармазині. І випустить живе пташеня поза містом на рівнині, і надолужить за хату, і буде чистою. Це закон про всяке хворе місце прокази і пархи і прокази одежі і хати, і струпа і знаку і місця, що блистить, і щоб вигошувати в якому дні нечисте і в якому дні очиститься. Це закон прокази.