Брати мої, хай не багато хто стає вчителями, знаючи, що приймемо більший засуд. Бо всі багато грішимо. Коли ж хто не грішить словом, це досконалий чоловік здатний приборкати і все тіло. Ось і коням вкладаємо вуздечки в рот, щоб нам корилися, і керуємо всім їхнім тілом. Ось і кораблі, хоч які великі та гнані бурхливими вітрами, повертаються малим стерном, куди [лиш] хоче стерновий. Так само і язик: хоч і малий член, а дуже хвалиться. Ось який малий вогонь, а спалює великий ліс. І язик - це вогонь: світ неправди. Язик [так] поставлений між нашими членами, що занечищує все тіло і підпалює круг буття, а самого палить геєнна. Бо всякий рід звірів і птахів, гадів і риб приборкується і є приборканий людською природою, а язика ніхто з людей не може приборкати; він - зло нескінченне, повний смертоносної отрути. Ним благословляємо Господа й Батька і ним проклинаємо людей, які створені за Божою подобою. З тих самих вуст виходить благословення і прокляття. Не годиться, брати мої, щоб це було так. Хіба з одного джерела виходить вода солодка й гірка? Чи може, брати мої, смоковниця родити оливки або виноградна лоза - смокву? Ані солонець не може давати солодкої води. Хто премудрий і досвідчений між вами? Хай покаже свої діла в лагідній мудрості доброго життя. Коли ж маєте гірку заздрість і сварливість у ваших серцях, не хваліться і не кажіть брехні на правду. Це не премудрість, що сходить згори, але земна, душевна, бісівська. Бо де заздрість та чвари, там безладдя і всяке лихе діло. А та мудрість, що згори, насамперед чиста, потім мирна, лагідна, поблажлива, повна милосердя і добрих плодів, безстороння, нелукава. А плід праведности сіється в мирі творцями миру.